Sąlygos ir nuostatos
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir tuningparts.lt (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir
atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma
sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje
suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs
apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, paspaudžia mygtuką
„Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra
saugoma elektroninėje parduotuvėje, kaip konfidenciali informacija ir
negali būti perduodama trečiosioms šalims, išskyrus tuos atvejus,
kuriuos nusako įstatymai.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje,
vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir
pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui
per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis 2001 m.
rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“.
3.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4. Pirkėjo pareigos
4.1. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti trečiosioms šalims savo
atpažinimo kodo ir kitos su užsakymais susijusios informacijos. Jei
Pirkėjas praranda atpažinimo kodą, privalo nedelsiant apie tai
informuoti Pardavėją elektroninėje parduotuvėje esančia sistema.
4.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.4. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi
vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna
pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes.
Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 24
valandas nuo mygtuko „Pirkti” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo
pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas
atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties.
4.5. Prekių pristatymo Pirkėjui metu, be svarbių priežasčių atsisakius
priimti prekes, sumokėti Pardavėjui dėl prekių pristatymo susidariusias
išlaidas ir 10% užsakymo vertės baudą.
4.6. Pirkėjas privalo laikytis kitų Sąlygose bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar
stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti,
sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve arba
išskirtinais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti
elektroninės parduotuvės veiklą ir vienašališkai pakeisti Taisyklių
sąlygas be atskiro įspėjimo.
5.3. Pardavėjas turi kitas Sąlygose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6. Pardavėjo pareigos
6.1. Sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
6.2. Organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
6.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui
patiekti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką
prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo
sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas. Šiuo atveju Pardavėjas
atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepatiekimą.
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė arba
išskirtinais atvejais, jeigu Pirkėjas pasirinko NEMOKAMĄ prekės
pristatymą, vyksta atsiimti prekes užsakymo metu pasirinktu adresu.
7.2. Prekės iš sandėlio pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-3
darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą.
Pristatymo terminai nurodyti el. parduotuvėje yra apytiksliai ir gali
kisti. Jeigu Pardavėjas Pirkėjo užsakytos prekės sandėlyje neturi,
pristatymas gali užtrukti iki trijų savaičių. Kai kuriais nuo Pardavėjo
nepriklausančiais atvėjais, prekių pristatymas gali užtrukti ir ilgiau.
Kilus nesklandumų su pagal užsakymą vežamos prekės gamyba tikslus
terminas negali būti nustatytas.
7.3. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio,
tūrio, matmenų ir pristatymo vietos, todėl galutinę kainą pamatysite tik
suformavę užsakymą.
7.4. Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę.
7.5. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Pirkėjas siuntos privalo nepriimti
ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Pirkėjui priėmus siuntą ir
pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduota siunta yra be
defektų.
8. Prekių grąžinimas
8.1. Jei Pirkėjas (vartotojas) atsisako prekės pirkimo ir pardavimo
sutarties, kaip tai numato Sąlygų 3.2 p., prekės grąžinamos Pirkėjo
sąskaita per 7 dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo ir
pardavimo sutarties atsisakymą. Daiktai, kurių pirkėjui (vartotojui)
nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus
Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiami ar
priimami iš Pirkėjo per 14 dienų terminą nuo prekių pristatymo – daiktų
grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos
Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, prekė grąžinama Pirkėjo sąskaita.
8.1.1. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su
instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su preke).
8.1.2. Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu
daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima
grąžinamo daikto.
8.1.3. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo
sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės
išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę,
nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų
teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl
registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
9.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis
elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.
9.3. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d.
nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų
elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės
parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo
įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y.
turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose
dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme).
Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės
duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik
jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais
būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis
susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo
duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti
Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo
prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi
veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais
Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų
pasekmes.
9.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą
informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per
Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
9.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
10. Informacijos siuntimas
10.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo
elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytoje formoje.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo
sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis.
Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.